vineri, 6 aprilie 2012

Sunt de-ai Zeilor

 A: Salut! Unde-ai fost?
 B: La spovedit! Am păcate...
 
 A: Salut, ce faci?
 B: Bine, merg la biserică cu clasa, poate ne și spovedim, încă nu știu, dar trebuie omule..
 A:Cum de?
 B: Apoi primim un 10 la religie, și ne motivează 3 absențe.
 
 A:Salut, unde-ai fost ieri?
 B: La biserică! Spovedit, împărtășit. Logic domnule, e Duminică, așa trebuie, e musai!
 
 Doar discuții între majoritatea "creștinilor" de azi.

    De pe la orele de religie și de pe la puținele ( sub 5 ) slujbe pe la care am fost, am învățat altceva. Se zice că trebuie să regreți cu adevărat ce ai făcut, să nu te lauzi că ai mers pe la biserică, să fi modest, religia să fie o parte interioară a ta, un prilej de purificare și comunicare cu Divinitatea. Da` cum să nu!
 
 Așa fac toți, nu? Frecție la picior de lemn....
 
     N-am nici o treabă cu religia din Biblie, cred în niște principii solide ale mele, nu-s credincios deloc, și mă comport că atare. Nu merg la biserică, mai sudui de Cel de Sus, și nu numai. Aș vrea să fiu ca voi, credincioși în fața lumii, cu frica lui Doamne-Doamne. 
 
 Așteptăm Învierea Domnului, s-apară creștinii ca ciupercile după ploaie.
 
 Pogacean Tudor checked-în @ Muntele Athos with Gigi Becali and 2 others...


 Acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu