marți, 3 aprilie 2012

Am început ca toți: dăi cu prezentarea!

    Toată lumea-mi spune Pogă, eu sunt ăla! Acum legat de "Pogă și scrisu' "... mereu am avut o pasiune înclinată spre a scrie, spre frumusețea cuvântului. De ce să îmi fac și eu blog, să fiu pierdut printre alte zeci de mii de bloguri? Doar din plăcerea de a scrie, de a analiza ce văd, și de a transpune în cuvânt.

    Pot spune că nu sunt specializat într-un domeniu anume, mereu mi-a plăcut diversitatea, și nici n-am studii superioare într-ale scrisului ( vezi Facultatea de Litere, de Jurnalism, sau așa mai departe ), dar mereu mi-a plăcut.

   Sunt doar un tânăr din Cluj, la Facultatea de Stiințe Economice și Gestiunea Afacerilor, Secția Finanțe-Bănci, Linia Engleză...nu știu ce caut aici, părinții poate au avut un cuvânt de spus, sau poate nu, chiar nu știu ...

     Am văzut că pe toate blogurile există așa ceva, deci să mă apuc acum, pe scurt de hobby-uri și alte minuni; păi, speedcubing-ul ( rezolvarea cubului Rubik în cât mai puțin timp ), poezia, puțin darts. Baschetul, fotbalul, Universitatea Cluj-Napoca, ieșirile, sportul, cam astea-s; nimic special.

    Punct și de la capăt. Îmi place scrisul, și aici e colțul meu unde pot să o fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu