miercuri, 29 august 2012

multumesc Brasov

pe tren. va rog sa scuzati lipsa diacriticelor sau a greselilor. scriu de pe mobil ( trebuie sa o fac ). am putin timp, si scriu gandindu-ma la meciul cu Brasov, care a fost cu putin timp in urma. meci pentru mine, special. a avut acel ceva. am cantat frumos asta dupa ce a curs mult si bine cu mu*e pe stadion meciurile trecute pentru stim noi cine. revin. am cantat si m-am simtit superb; apoi acel ceva ce ramane...venit de la cei 6 (sper sa nu gresesc) domni veniti de la Brasov. incep o poveste de anul trecut: stegarii au afisat pe stadionul nostru un mesaj "Un salut de la munte pentru o echipa cu renume"; pentru noi. ne-au, m-au, salutat din Brasov, ca tinem cu "U". revin, din nou la ei, domnii din Brasov. acum, meciul de acum cateva zile, a adus un nou mesaj: "opriti denigrarea echipelor cu traditie!", semnat G36. ma simt mandru si aplaud tare si cu mainile sus. sigur nu m-au vazut, asa ca le scriu lor: multumesc baieti. chiar m-ati impresionat. respectul meu. nu va cunosc, nu ma cunoasteti, dar va apreciez munca si timpul petrecut la pictarea mesajului/mesajelor, precum si faptul ca v-ati gandit la ce iubesc eu atat de mult, la "U". sa nu cumva sa uit a specifica ca mai apreciez sinceritatea si caldura cu care, tot voi, m-ati facut sa ma simt mai fericit putin. inca o data, respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu