duminică, 6 mai 2012

Orice meci, aduce acel ceva...


     Într-un meci în care am jucat cum am jucat, Gaşca nebună a meritat un punct, astfel încât studenţii, împreună cu cei din universitate, au făcut front comun. Merită Sportul să rămână în prima ligă, pentru că ei, sunt acei jucători care joacă pe un salar mizer, dar cu dăruire şi ambiţie pentru pasiunea lor - fotbalul; pentru asta, respect. 

     Din meci, tot ce-am remarcat, aşa, mai de „Doamne-ajută” a fost:

·         -mai multă lume decât la meciul cu Pandurii
·         -licuriciul de Bornescu care se agita haotic uneori
·         -freza de asasin plătit a lui Mendy
·         -un junior strălucit, dedicat, care a pupat sigla lui “U” după golul său superb
·         -galeria care n-a tăcut o clipă, cântând chiar şi înaintea începerii partidei, amânată cu 15 minute

     Morar, dacă ar fi toţi jucătorii ca tine, să vină fugind spre galerie cu emblema Universităţii stânsă în pumn, sărutând-o, atunci, indiferent de situaţia în care ne-am afla, norii n-ar fi pe strada noastră. Cu gândul la tine fugind spre noi sărutând icoana, spun că asta vreau mereu de la un jucător care joacă la “U”, asta să radieze din ei, dăruire, sacrificiu şi determinare.

5 comentarii:

  1. cam dezamagit de meci , dar multumit de Morar...sper sa-i batem pe ungurii aia

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogdan, California7 mai 2012 la 22:24

    Poga, cu intaziere, dar sper sa nu fiu ultimul care te felicita. Adauga, te rog, catziva decibeli si din partea mea, la meci. Sper ca da Radio Cluj meciul. Altfel nu pot sa-l ascult ca de vazut nu am cum, fiind la serviciu.
    Bravo, mai baiete!
    Tempo "U"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc încă o dată! Voi cânta şi pentru dumneavoastră, dar şi pentru mai mulţi prieteni care sunt plecaţi prin străinătate!

      Ștergere