luni, 7 mai 2012

Comparaţia din Cluj

     Aceeaşi lume, oameni diferiţi, percepţii diferite, gândiri diferite, cu principii şi valori, tot diferite.

     Voi trofee, cupe, bani mulţi, perfomanţă mai presus de toate. Trageţi linia, şi ziceţi: Merită totul, ţin cu ***.

     Noi obraz curat, onoare, respect de sine, capul sus, suflete împăcate, şi valori. Tragem linie, şi zicem: Şi pentru noi, chiar merită să ţinem cu ”U”.

     Acelaşi fenomen (ne raportăm doar la fotbal, nu la sport în general, pentru a fi corecţi până la capăt; ”U” n-are secţie de popice, voi n-aveţi alte secţii, deci, ne raportăm doar la fotbal), acelaşi oraş, oameni diferiţi, gândiri diferite, cu principii şi valori, tot diferite (reluăm introducerea - n-am inspiraţie).

     Echipa de fotbal, da, e mai bună a voastră după parerea mea, dar atât, nimic mai mult, nimic mai puţin (săriţi-mi la gât, aduceţi argumente, "că mă frustratule, da` noi avem şi bani mai mulţi, şi stadion propriu, şi câte şi mai câte, nu doar echipă de fotbal mai bună" - solide argumente, da, aproape m-aţi convins că merită o schimbare pentru mine; vezi să nu...).

     Fiecare ar trebui să recunoască că pe orice alt plan, Universitatea Cluj-Napoca este superioară. Fiecare ştie ce vrea, tragem linie, şi alegem ceea ce vrem să fim; noi cu noi, unii dintre voi, tot cu noi ( explicaţie: pentru a ne ataca, singurul vostru punct de sprijin în „dispută” vă este faptul că sunteţi mai buni în teren, atât, plus cele menţionate mai sus, care, după părerea mea de retard, nu prea contează în ceea ce se numeşte dragoste; am spus că doar "unii dintre voi, tot cu noi", pentru a fi, din nou corect până la capăt, prin prisma faptului că şi la *** sunt suporteri care se raportează la ce iubesc ei, puţini, dar aş fi nesimţit să zic că nu există - o mână, dar sunt acolo, mulţumiţi cu o dragoste pe care nu o înţelege nimeni, aşa cred).

     Am tras linia, şi am decis!

     Că comparaţia (cacofonie?! Ioii, scuze..) cu Clujul, se poate face şi cam aşa, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu