sâmbătă, 8 decembrie 2012

Succesuri la voate


     Nici nu pot să mă bucur de frumuseţea Clujului împodobit de sărbători, când văd tot oraşul plin cu feţe de mafioţi, anchetaţi, sau politicieni, aşa le zice lumea mai elevat. Peste tot feţe care de care mai ,,photoshopate", cu un text colorat "Hai la vot!". Penibil.
   
     Străzi pline de corturi cu tineri angajati în campania electorală, ce împart pungi cu cine ştie ce atenţii pentru bunul cetăţean de rând că poate, poate, îl face pe românul nostru să gândească cam aşa: Uite, am primit o punguţă, ieeii, îl votez pe domnul ăsta, ăăă, cum îl cheamă? (aruncând privirea spre plasa inscripţionată cu un nume total străin ). Măcar de primeam o brichetă. Asta chiar e bună, pe mine m-a ofensat lucrul ăsta, mai ales că nu fumez. Dar totuşi, poftim o brichetă, poate mă votezi...
    
     Cum nu îmi foloseşte mie bricheta aia deloc, nici votul meu nu îti va folosi la nimic, pentru că are rost să merg să votez. Da, Da! Hai, săriţi! "Au murit oameni pentru ca voi să puteţi vota!"...apoi decât să votez pe cineva de care n-am auzit în viaţa mea, şi în care nu pot să am încredere deloc, mai bine îi plâng pe cei ce au murit pentru dreptul la vot. Trist!
  
     Voi chiar credeţi că românul nu şi-a dat seama că e acelaşi rahat dacă eşti tu sus, sau altul. E lupta voastră pentru putere (puterea să ce? Să aveţi voi salarul mai mare, şi farmecul jocului de-a politicianul...), o luptă ce pentru cel de rând chiar nu are valoare...
   
     ,,Succesuri la voate" doamnelor şi domnilor politiceni. Dar totuşi, eu cu cine votez? Sau mai bine nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu