miercuri, 20 iunie 2012

Îmi e dor de voi

     După ce a venit Ualtăr, care promitea marea cu sarea, iar noi, cel puţin eu ( nu vreau să vorbesc în numele vostru ), am fost aburit de vrăjeala ieftină de tip mitic, cum că va face şi va drege; în fine, ştie toată lumea ce şi cum a fost.Revin. Acum, după ce-am păţit cu Ualtăr, sincer, mi s-au deschis ochii mult mai mult, poate şi unora dintre voi, legat de un posibil nou patron.

     Îmi pare dubios, am reţineri şi dubii foarte mari acum în privinţa oricărui nume ce apare prin presă ca un posibil investitor. Marţian? Părere: aşa cum a apărut ca de prin spaţiu în presă, aşa-mi e şi părerea despre el. Poate va fi bun, nu zic, dar nu cred. Eu unul, nu mai pot avea încredere în nimeni. Fotbalul nu se mai joacă din dragoste, ci banii se joacă cu dragostea noastră, aşa-mi pare...

     Disperare...nu mă dau bătut, dar ce pot face cei îndrăgostiţi de ceea ce ar trebui să reprezinte fotbalul cu adevărat, cei cu cu inima curată şi umplută de iubire, în faţa a milioane de euro care se învârt şi cumpără chiar şi caractere pentru simple valori materiale?

     Într-o lume în care banul se infiltrează peste tot, şi distruge pasiuni, singurul lucru pur este cântecul pe-un ton comun alături de voi, care nu se va stinge niciodată. Sunteţi singurii în care pot avea încredere. Orice ar fi, doar la voi mă pot raporta, pentru că voi iubiţi, atât. Iubiţi din suflet, nu din interes. Îmi e dor de voi! Să ne revedem cu bine, cu fularul la gât şi steagul în mână.

Un comentariu: